Halvmara till våren?

Jag sitter och funderar på över vilka lopp jag ska springa nästa år. Än så länge är bara Göteborgsvarvet och Stockholm marathon spikade. Eftersom det endast är en vecka mellan de båda loppen så kommer ju Varvet bara bli ett "ta-sig-runt-lopp". Jag springer för att det är tradition (blir sjätte året för mig!) och för att få vara med om folkfesten i Göteborg. Mitt stora mål är maran en vecka senare och alla krafter ska sparas till dess.

Men jag vill ju springa någon halvmara under våren då jag kan springa fort. Allra helst då sätta pers (sub 1:35). Kanske blir det Kungsholmen runt den 7 maj? Eller är det någon som vet ett annat roligt lopp?


Efter Varvet 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0