Garmin i julklapp

I en av klapparna som tomten kom med igår var det en Garmin Forerunner 305. Och den var till mig. Fast på etiketten stod det att den var till min syrra. Dessutom var det en vers på som inte alls stämde med innehållet. Mina föräldrar är visst lite förvirrade. =)

Fast det blev rätt till slut. Nu har alltså även jag fallit offer för löparprylarna och det är jag så nöjd över. Tänk vad mycket enklare det kommer att bli i och med att jag nu kan springa hur jag vill och inte bara hålla mig till mina vanliga rundor. Dessutom ska verkligen försöka köra mer efter pulsen än vad jag tidigare har gjort. Jag ser verkligen fram emot mitt nya "löparliv". 

Garminen invigdes idag. Fast inte med löpning utan med längdskidåkning. Det blev 11,2 km i mitt kära Bastasjö. Inte världens bästa spår och inte heller särskilt hög fart. Men vad gör det? Jag var så lycklig över att äntligen få åka längdskidor på spåret där jag har sprungit tusentals gånger i mitt liv och att dessutom ha en Garmin-klocka på armen gjorde ju inte saken sämre. Underbart!

Vad fick DU i julklapp?




Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad vacker den är, Lisa! Hoppas du skriver lite om hur den funkar när du använt den några gånger på olika pass!

2010-12-29 @ 22:01:58
URL: http://militarmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0