Sverige springer

Igår hade ett nytt löparprogram på tv4 Sport premiär. Sverige springer heter det. Jag tyckte väl att det var sådär halvbra om jag ska vara ärlig. Det mesta som togs upp var självklarheter. Åtminstone det som programledaren Anders Odéen och träningsexperten Anders Szalkai sa. Dessutom var det alldeles för kort. Däremot var det intressant att höra intervjuerna med de olika löparna.

Även om jag inte blev överförtjust kommer jag definitivt att fortsätta titta. Dessutom har det ju faktiskt bara varit ett program. Kanske blir det bättre? Vad det någon annan som såg programmet? Vad tyckte ni?

(från marathon.se)






Kommentarer
Postat av: Maja

Har jag inte alls hört talas om, men det låter som ett program för dig ;D Kan inte du bli intervjuad där? Alla älskar ju att bli intervjuade.

2010-04-07 @ 20:00:54
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0