Motiverad

Viloveckan blev igår komplett i och med långpasset. Det blev 29,9 km på bland annat Djurgården och Kungsholmen. Trots att viloveckan bara innebar tre träningspass så blev det ändå drygt 50 km löpning sammanlagt. Men jag ser de fyra dagar då jag inte tränade alls som välbehövliga i återhämtningssyfte.

Imorgon är det nya tag med träningen och jag är riktigt MOTIVERAD. Jag ser verkligen fram emot att äntligen kunna springa i skogarna i ett snöfritt Nackareservat. Att dessutom kunna göra det i strålande solsken och 10 plusgrader gör ju inte saken sämre! Det liksom spritter i benen. Underbara vår! Någon annan som har vårkänslor i benen?

Så här ser det ut från vårt fönster idag (jämför med det här, som bara var ett par veckor sedan!):



Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, visst är det härligt med vår! Jag tror att du längtat mest av alla efter det. Bra jobbat med 50 km trots en lugnare vecka. Känner du det i kroppern? Här i gbg är vädret kanon idag så jag ska springa mitt långpass, 21 km. Längsta för mig den här säsongen! Man blir motiverad av vädret!

2010-04-12 @ 09:48:11
URL: http://suddgumman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0