Laddar för långpass

Jag är riktigt taggad för morgondagens långpass! Det var ju nästan tre veckor sedan jag sprang riktigt långt. Har dock inte bestämt vart jag ska springa. Jag fundar på att försöka runda Stockholms innerstad på något sätt.  Eftersom jag tidigare bodde i Solna och nu söder om stan så har jag hyfsad koll på de flesta löparstråken runt om innerstan. Det är genom löpningen jag som inflyttad har lärt mig att hitta i Stockholm. Men det är ju inte alltid så lätt att veta hur långt det är mellan platserna. Får nog kolla kartan och mäta.

Det blir spännande att se hur många som följer med på långpasset. Det sitter tre glada löpare i en bil på väg hit nu. Kanske är alla tre långpasssugna imorn? Vi får väl se...



Kommentarer
Postat av: Linas träningsblogg

Jaa det är kul att utforska nya vägar på långpassen! :)

2010-04-30 @ 10:10:21
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Fick du med dem på långpass?

2010-04-30 @ 12:29:49
Postat av: Alexander

Mycket intressant med bloggar om löpning! Fortsätt så : )

Postat av: Lisa

Lina: Det blev ett långpass runt Stockholm. Tyvärr fick jag bryta. Det kommer snart ett blogginlägg om det!



Åsa: Helena & Calle följde med en bit på passet. De avvek lite tidigare dock och sprang "bara" 13 km. =)



Alexander: Ja, visst är det intressant! Jag fortsätter. =)

2010-05-02 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0