Blogga

Jaha, då har man blivit en av alla tusentals människor som skriver ner sina tankar, upplevelser, åsikter, känslor etc. i en blogg. Egentligen borde väl jag har blivit en av dessa för länge sedan men det har bara inte blivit så att jag har tagit tag i det. Har förresten skapat en blogg en gång tidigare men jag glömde både namn och lösenord så det blev inget med det. Jag gör ett nytt försök den här gången!

Frågan är vad man ska blogga om. Vad har jag att berätta? Antagligen inte något mer intressant än vad andra har men jag gillar ju att skriva så då kan jag lika gärna göra det här som någon annanstans. Här kommer bli en blandning av allt möjligt som dyker upp i skallen, ibland mer och ibland mindre intressanta företeelser. Yes, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0