Tentaångest

Imorgon är det dags: Juridiktenta 15 hp. Jag har pluggat en del men man kan ju ALLTID plugga mer. Min pluggvecka har blivit lite upphackad på grund av jobb också, men det är mitt egna val så inget jag kan skylla på. Jag orkar inte plugga mer nu i alla fall. Det får bära eller brista! Förhoppningsvis bär det. Oavsett hur det går kommer det kännas bra att äntligen vara framme vid tentan. Kursen har ju varit hur lång som helst.

På tordag åker vi dessutom till Karlskrona och det ska bli så himla skönt. Har inte varit "hemma" sedan i somras och jag saknar familjen, lugnet, Blekinge, huset och allt annat som där som ger mig trygghet. Jag längtar.

 

Karlskronabild från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0