Tenta skriven och ledig tisdag

Nu är tentan gjord. Hur det gick återstår dock att se. Får vänta ungefär tre veckor på rättningen. Den var tuff och inte helt enkel. Dessutom alldeles för avancerade frågor som skulle besvaras på allt för kort tid. Jag kände mig ganska stressad. Även om jag gillar juridik ska det bli skönt att börja en ny kurs nästa vecka. Kommer kännas bra att ta nya tag.

Jag har haft huvudvärk nästan hela dagen idag, beror antingen på ansträngningen från tentaskrivandet eller på att jag är på väg att bli sjuk. Hoppas på det första. Känner mig helt slut nu och kommer nog sova gott i natt. Idag blev det dessvärre varken tentaöl eller träning på grund av huvudvärken.

Imorgon ska jag vara ledig HELA dagen, inget plugg och inget jobb! Det var länge sen. Det blir en tur in till stan. Behöver bland annat köpa en ny löparjacka. Oftast hittar jag det jag behöver i Runners store på Vasagatan. Bra butik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0