Nya snabba löparkläder

Det blev en del shoppning på Runners store igår. Jag köpte en ny träningsjacka (Adidas clima365 med windstopper-funktion i storlek 36, som satt som en smäck!), en buff (alltså pannband, mössa etc. kan användas till mycket), löparvantar (Nike) och strumpor. Det kostade en del men är det något jag gillar att lägga på pengar på så är det minsann löparkläder. Dessutom har vi 10% rabatt på Runners store eftersom vi prenumerar på tidningen Runners world. Bra tidning och bra med rabatt! Jag invigde min nya jacka och buffen (som pannband) på passet idag. Kändes skitbra! Jag kommer vara snabb i vinter, det känner jag.



Svettig efter dagens runda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0