Alltid hungrig

Jag är nästan alltid hungrig. Det är i alla fall väldigt sällan jag är riktigt mätt. Har jag tur så är jag mätt ungefär 30-45 min efter en måltid. Sen vill magen ha mer. Men då har jag svårt att äta mer och är inte heller alltid särskilt sugen. Trots att jag älskar all mat! Jag vet ju att jag måste äta när kroppen behöver, annars orkar jag inte. Men om jag skulle lyssna på kroppen skulle jag inte göra något annat än äta hela dagarna! Jag äter dessutom ganska energirik mat (vispgrädde, standardmjölk etc.) eftersom jag tror på att äta så naturliga produkter som möjligt. Men uppenbarligen hjälper inte heller det. Någon som har tips på extremt mättande produkter? Mer protein kanske?


Mat är gott!


Kommentarer
Postat av: mattips!

Ägg, mjölk, ost.

2009-11-25 @ 21:37:19
Postat av: Maja

Haha, sådär är jag också! Fast för din del är det ju mer förståeligt med tanke på hur galet mycket du springer hela tiden :) Jag har dock inget bra mattips tyvärr.. Ett kokt ägg är bra snacks dock om man bara vill ha nåt litet :) Gaah, nu blev jag hungrig bara av att se din bild.. :P

2009-11-26 @ 10:11:41
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0